26 dagar kvar

Hej, denna helgen har varit hur mysig som helst!
I fredags jobbade jag och sen var jag med Pontus och sen var vi och bada tillsammans med Ina. Igår var jag Ina och mamma i Kristianstad och handlade en del grejer till resan, efter det åkte vi till havet. På kvällen åkte jag och Ina till Broby för att träffa Lucas sen gick vi till Martin som hade fest. Jag träffade både gammalt och nytt folk så det är allt kul. Vi drog ganska tidigt så det var skönt. Idag har jag tagit det lugnt, åkte och badade med mamma och i eftermiddags kom pappa och Axel hem från deras vandring.
IMG_0175

IMG_0169
Ha det bra!/ Vendla

Leave a Reply

