Avskedfest

Igår kväll kom alla mina fina vänner hit och vi festade tillsammans. Spelade kubb, spelade kort, dansade, skrattade, badade & bastade tillsammans. Kvällen blev riktigt lyckad och även mina älsklingar Fanny och Molly (även John) kom ner från Stockholm/Helsingborg för att träffa mig innan jag åker.
DSC_0322

DSC_0342
Zacke boy

DSC_0343
Fina Wilma och Jonna
DSC_0354
Pontus & Jag

DSC_0362
Martin & Jag
IMG_0354
Jag och bästa Jonna!

DSC_0409

DSC_0402
Phille, jag, Linus & Viktor!

DSC_0387
Oscar & Ebba

DSC_0371
Finaste Wilma, Jonna & Ebba!

IMG_0358
Ebba, Zacke & John
DSC_0365

DSC_0318
John, jag, Fanny & Molly

DSC_0357

IMG_0369
Sötisarna Fanny, Molly & Edvin

DSC_0704
Finaste Julia & Frida

DSC_0700
Zacke i badet!

DSC_0379

Tack för alla som kom, vi ses snart!

Leave a Reply

