Skolan

Hej, dagarna går fort här nere, skolan har dragit igång på riktigt nu och ikväll har vi vår första läxis. Läxis är att vi mellan 19.00 och 21.00 är vi på våra rum och pluggar. Idag har vi gått i skolan mellan nio och tre. På eftermiddagen så var jag och några till på Junction och handlade lite grejer, bland annat en matta till mitt rum. Internet är verkligen inte det bästa här så det är därför det inte blir inlägg så ofta, men ni kan följa mig på instagram: vendlakarlsson där jag lägger upp bilder med jämna mellanrum.
För några dagar sen tog jag bilder på skolan.
DSC_0006 (2)
Vår korridor
DSC_0007 (2)
Utekorridoren
DSC_0011
Ett ställe vi kan sitta och plugga vid.
DSC_0013
Poolhuset
DSC_0014
Vår kalla men mycket fina pool.
DSC_0020
Barnpoolen
DSC_0021
En del av matsalen.
DSC_0023
”Rondellen” och huset i bakgrunden är grundskolan.
DSC_0024
Skolans fotbollsplan.
DSC_0026
Skolans tennis och basketplaner.
DSC_0030
Skolans rondell igen
DSC_0032
Här får vi vår post och ni är får mer än gärna skicka brev till mig min adress är:
c/o Vendla Karlsson
Swedish School Association of Kenya
P.O.Box 21324
Nairobi 00505
KENYA

Leave a Reply

