Savage Wilderness

Hej, i helgen var jag och 40 andra från internatet på Savage Wilderness som är ett ställe där man kan göra en massa saker som bland annat forsränning, åka linbana och hoppa bungyjump. I lördags cyklade vi mountainbike och på eftermiddagen klättrade vi. På kvällen gick vi en runda genom lera och vatten i mörker. I söndags så åkte vi forsränning i lite mer än två timmar och det är bland det roligaste jag har gjort sen jag kom hit till Kenya. På eftermiddagen kollade vi på när några hoppade bungyjump.
IMG_2196
Här är jag när jag hade klättrat hela vägen upp.
DCIM100GOPRO
Här är vi när vi åker forsränning.
Savage 012
Louise och Klara är redo!
Savage 013
Här är vi alla redo!
Savage 027
Nina är glad som vanligt.
Savage 075
Amanda klarade det också.
Savage 106
Här är han som hjälpte oss när vi skulle klättra.
IMG_2191

Leave a Reply

