Skolfoto

Hej igår hade vi äntligen skolfoto, efter 109 dagar i Kenya blev det av. Det är kul att här är det ingen brådska med någonting, folk tar dagen som den kommer. Skolfoto är väldigt kul att ha, det är ett sätt att dokumentera vilka som har gått på skolan i år.
Just nu har jag håltimme och ska snart gå på min psykologilektion, i eftermiddag ska vi till ambassaden och träffa ambassadören för att ställa lite frågor. Innan idag hade vi brandövning för första gången, det var väldigt många som låg och sov när det sattes igång. Efter vi fick gå kom brandbilen för jag tror inte skolan hade meddelat att det var övning.
Kan påminna er om att jag lägger upp andra bilder på mitt instagramkonto där jag heter vendlakarlsson.
IMG_5314
Naturtvåan.
IMG_5319
Hela grundskolan.
IMG_5325
0-2an
IMG_5330
3-6an
IMG_5336
7-9an
IMG_5345
Förskolan
IMG_5354
Min klass, samhällstvåan.
IMG_5363
Ekonomitvåan
IMG_5378
Trean
IMG_5386
Trean spex.
IMG_5390
Hela gymnasiet.
IMG_5405
Hela skolan.

Leave a Reply

