200

Idag har jag varit här i 200 dagar. Det är ofattbart hur snabbt tiden har gått fort. Jag har lärt mig sig mycket och jag har fått uppleva så mycket som jag önskar att fler skulle har gjort. Jag har skaffat nya vänner som kommer finnas med mig resten av livet. Jag har fått lära känna många nya människor här. Jag har skrattat så jag gråtit flera gånger, jag har fått känna lycka och sorg, jag har fått uppleva hur det känns att vara själv utan föräldrar. Jag har växt och mognat som person otroligt mycket här. Det här en av de bästa resorna jag kommer till att göra i mitt liv och jag ångrar inte en sekund att jag valde att resa hit. Som tur så är inte det här äventyret slut än. Vilket jag är otroligt tacksam över. Nu ska jag njuta och ta vara på varje stund som är kvar här.
Här kommer några bilder från den goda maten vi fick i kväll.
IMG_3220

IMG_3221

IMG_3222

IMG_3223

Leave a Reply

