Nairobi National Park

Hej, igår var vi i Nairobis Nationalpark för att åka på safari. Tredje gången jag är där nu och jag tröttnar aldrig, jag älskar safari. Jag hoppas inte att ni tröttnar på mina bilder på djur. Den här gången såg vi inte så många djur men vi såg noshörningar på nära håll, det var riktigt kul! Nu har jag bara leopard kvar så har jag sett the big five. Vi såg också två lejon fast de låg långt borta i skuggan så det var svårt att ta kort på dem.
Efter safarin låg vi vid poolen och solade. Idag har jag sovmorgon till klockan elva och imorgon har vi swahiliprov.

DSC_0387

DSC_0399

DSC_0406

DSC_0413

DSC_0414

DSC_0421

DSC_0423

DSC_0430

DSC_0436

DSC_0445

DSC_0446

Leave a Reply

