Dag 208

Hej här är det fullt upp hela tiden, skolan ger oss mer och mer uppgifter så plugget tar aldrig slut. Igår hade jag swahiliprov och imorgon har jag ett bokprov. Men fortfarande älskar jag att vara här. Igår hade vi fotbollsträning och efter det tränade jag och Amanda lite styrka. Idag ska vi springa efter skolan med våran samhällslärare. Visst låter det kul, att här så umgås man med lärarna på ett helt annat sätt än vad man gör i Sverige. Tror aldrig att jag någon gång kommer gå ut och springa med min samhällslärare på HTS.

Förresten nu är det 4 dagar kvar innan de stänger ansökningarna till nästa år. Så passa på att ta chansen idag och sök hit. Jag lovar dig du kommer inte att ångra en sekund att du åkt hit. Du hittar ansökningarna på skolans hemsida http://www.ssn.or.ke.

Tänk er idag är det 208 dagar sen jag stod där.
IMG_0621
Hittade min batiktröja som har varit borta sen i julas som jag trodde att jag aldrig skulle få se igen.
IMG_2376

Leave a Reply

