Dag 247

Varje dag är en dag närmare Sverige vilket skrämmer mig så himla mycket. Kan inte vänta tills jag får träffa min klass, mina vänner och familj igen men på ett sätt vill jag inte att det här ska ta slut, att varje dag kunna gå i shorts utan att frysa, ha 100 meter till skolan, att aldrig behöva bry sig om hur man ser ut, eller det bästa, att ha alla sina vänner så himla nära sig dygnet runt. Hela grejen med att vara här är att det en dag kommer att ta slut vilket gör att man måste njuta och ta vara på varje dag här. Det känns fortfarande konstigt att jag bor här trots att jag har varit här i 247 dagar.
Den här veckan har varit en mycket bra vecka trots att det har tillkommit en rad nya regler som ska göra oss mer säkra. Om två veckor ska jag till Masai Mara för en sista stor utflykt. Om en timme ska några av eleverna åka hem till en lärare där vi blir bjudna på mat. Ska bli väldigt kul att åka hem till någon och framförallt slippa internatet lite.
IMG_3635

IMG_3636

IMG_3641

IMG_3652

IMG_3666

Leave a Reply

