Dag 255

Förra veckan var en bra vecka, alla veckor är egentligen bra här. Vi beställde pizza, badade i regnet, kollade på film för att vi var trötta på det eviga plugg, vi dansade och sen levde vi livet. Att bo här är något som har fått mig att inse vad som är lycka med livet, att hela tiden gå runt och känna sig lycklig för att man är omringad av så fina människor. Trots att det finns några saker som alltid är det samma och att det finns vissa saker som man längtar extra mycket efter så finns det inget som slår det här.
Den här helgen har varit väldigt lugn, jag har solat och kollat på filmer. Sen i lördags var vi på ett väskställe och handlade och gud vad jag gillar den stilen. Jag köpte en väska och en korg för 90 kronor.
Idag var jag och Klara med på afrikansk dans tillsammans med en massa kenyaner på impala, väldigt roligt och det märks att alla kenyaner har dansen i sig.
IMG_3702

IMG_3709

IMG_3722

IMG_3734

IMG_3736

Leave a Reply

